Provozní doba Po-Čt: 1000-1600 / Pá: 1000-1400  / +420 774 520 130

Váš košík obsahuje0 položek
V celkové hodnotě0,- Kč

Objednat | Registrace | Přihlásit se | |

Nejčastěji kladené otázky

Hlavní stránka / Nejčastěji kladené otázky

Za jak dlouho mi zboží příjde domů?

Většinou expedujeme do tří až čtyř dní, své zboží tak můžete mít doma do pěti až sedmi dní, výjimkou ale nejsou ani lhůty 7-14 dní. Toto prodlení může vzniknout z mnoha důvodů, problém na straně dodavatele, přepravní služby může se stát, že oddělení expedice zboží bude mít nějaký problém nebo dovolenou. O této skutečnosti je každý zákazník upozorněn ještě před zahájením nákupu na e-shopu a dostane tuto informaci i e-mailem, nebo telefonicky, po odeslání objednávky.

U takového zboží jako jsou kola, je třeba počítat se lhůtou až 3 týdny, protože ve skladech jsou kola rozmontovaná a uložena v krabicích,  jejich složení zabere servismanovi určitý čas. Děkujeme za trpělivost. Ve více než devadesáti procentech je však doba dodání krátká, v závislosti na rychlosti přepravní společnosti.

Můžete sehnat zboží, které nemáte v nabídce?

Můžeme se pokusit. Základna našich dodavatelů je široká a pokud máte zájem o zboží, které odpovídá našemu sortimentu a nemáme jej v nabídce, neváhejte nás kontaktovat buťo kontaktním formulářem nabo na telefonním čísle 602 625 550. V tomto případě důrazně doporučujeme přečíst si obchodní podmínky a konkrétně reklamační řád.

Nesedí mi velikost, co s tím?

Neodtrhájevejte visačky a zboží doručte v původním obalu a veškerými doplňky a částmi, které k tomu patří, zpět na adresu

Tereza Kalužíková

Korunní 887/57

709 00 Ostrava-Mariánské Hory

Pokud toto zboží pošlete přepravní společností, doporučujeme balíček pojistit.

Také nám o této skutečnosti napište e-mailem na reklamace@outdoor-cyklo-sport.cz nebo podejte informaci na telefonním čísle 777 524 524 (Vodafone)

Zakoupil/a jsem u Vás kolo a po sezóně nebo před sezónou bych si jej chtěl/a nechat zkontrolovat a seřídit. Mám tak učinit u Vás, nebo mohu bez Vašeho vědomí, na vlastní pěst oslovit nějaký cykloservis?

Máme kontakty na odborné cykloservisy ve všech velkých městech v republice. Pokud nemáte v okolí nějakého odborníka, nebojte se na nás obrátit a my Vám poradíme. Seřízení a kontrola odborným servisem nijak nenaruší Vaši záruku a dokonce ji doporučujeme minimálně po každé sezóně. Prodloužíte tak životnost svého kola a udržíte si tak pohodlí a bezpečnost jízdy na kole.  Záruka se nevztahuje na opotřebení, závady způsobené pádem a jiným nešetrným zacházením, a na vyměněné komponenty.

Při pádu na kole jsem poškodil/a rám, co s tím?

Nafoťte poškození a pošlete nám fotky na reklamace@outdoor-cyklo-sport.cz a my Vám poradíme, co dál. Pokud rám není poškozen nijak výrazně, má jen poškozený lak, není třeba se strachovat a kolo je možné dál užívat. Pokud ale máte na rámu praskliny, vybouleniny, prohlubně nebo je dokonce rozlomený, pak je jediná možnost... pořídit si nové kolo nebo rám. Kontaktujte náš, jsme schopni Vás sehnat rámové sady za velmi výhodné ceny. To se týká i těch, kteří si kolo chtějí sestavit sami. Kontaktujte nás a my Vám uděláme nabídku.

Chci lepší vybavení na kolo, poradíte mi s výběrem komponent?

Jistě, v našem týmu jsou zkušení cyklisti a odborní servicemani a ti všichni se skvěle orientují v sortimentu. Nebojte se na nás obrátit na poradna@outdoor-cyklo-sport.cz.

cyklokomponenty.cz

edia.net s.r.o.

Cejl 82/58
602 00 Brno - Zábrdovice

Výdejní místo
(po domluvě)
Korunní 887/57
709 00 Ostrava - Mar.Hory


tel.: +420 774 115 590
e-mail: info@cyklokomponenty.cz


IČ: 03917002
DIČ: CZxxxxxxxxxx


ICQ: 233-309-913

Facebook

Provozovatelem internetového obchodu je edia.net s.r.o., IČ 03917002, zapsaná pod spisovou značkou C 86873 u Krajského soudu v Brně.

Všechny akce platí do odvolání nebo do vyprodání zásob a všechny obrázky u produktů jsou pouze ilustrativní. Kopírovat jakékoliv obrázky, zvukové stopy, videa, texty nebo jejich části bez písemného svolení provozovatele stránek, je přísně zakázáno.